Hemisphere
Cyd
Hemisphere
🕐 Publicado hace 6 años
Cydhace 6 años
Thank you I must be in the southern hemisphere then thanks for letting me know :)
LaIslitahace 6 años
No worries! Happy to help 😊
Cydhace 6 años
Oh another thing sorry, will I get snow in the southern hemisphere? Apparently my winter is in may?! Do you think I'll get snow then? X
LaIslitahace 6 años
Yeah! I think it should be around May/June from what I saw visiting other southern hemisphere islands :D
Cydhace 6 años
Aww perfect thanks so much :D